A Filipino fans forum for the Thai artist, Witwisit Hirunwongkul


    Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Share

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:28 pm

    Spoiler:
    hahaha tell your sore eye, it can cry for itself kasi ayoko mahawa. BLEGH! hawaan over the net haha that's new!

    i didn't really get your question about aod LOL... hahaha basta i was thinking, after that gig, mew wrote a couple of songs pa but then biglang pumangit quality.. they came back to the kind of friendship lyrics, etc basta not like gun lae gun Smile) gets? err basta parang people lost interest in them tapos ayun they were let go siguro.. for that one year small time gigs nalang sila, etc..

    gets? haha im pretty bad at explaining too..

    hmmm june? siguro para di magulo, we can just leave her out of the pic Smile hahaha ayun..

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:31 pm

    expresswhatsinside wrote:
    Spoiler:
    hahaha tell your sore eye, it can cry for itself kasi ayoko mahawa. BLEGH! hawaan over the net haha that's new!

    i didn't really get your question about aod LOL... hahaha basta i was thinking, after that gig, mew wrote a couple of songs pa but then biglang pumangit quality.. they came back to the kind of friendship lyrics, etc basta not like gun lae gun Smile) gets? err basta parang people lost interest in them tapos ayun they were let go siguro.. for that one year small time gigs nalang sila, etc..

    gets? haha im pretty bad at explaining too..

    hmmm june? siguro para di magulo, we can just leave her out of the pic Smile hahaha ayun..

    Spoiler:


    i added june there kasi baka magtanong or magtaka si Mew bat biglang nawala si june. you know. if i was in his shoes. grabe last night i was just at her party then after i wake up wala na? what happened???? XD -- -something like that. haha

    ok haha basta un na un. XD should i do another hospital day? or uuwi na si mew. dun sya gagawa ng song? and what song will he be writing.?


    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:36 pm

    i was thinking of

    Spoiler:
    another hospital day but then naisip ko bigla eeehhh corny na ang tagal na natin sa hospital hahahaha.....

    you added june? kasi alam ko diba si june wala nang contact kila tong so how would they ask her to come home? etc? wah im lost na.. hahahaha
    sorry my brain is making fun of yours...


    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:39 pm

    expresswhatsinside wrote:i was thinking of

    Spoiler:
    another hospital day but then naisip ko bigla eeehhh corny na ang tagal na natin sa hospital hahahaha.....

    you added june? kasi alam ko diba si june wala nang contact kila tong so how would they ask her to come home? etc? wah im lost na.. hahahaha
    sorry my brain is making fun of yours...


    Spoiler:

    lol,, no i meant i added june sa THINGS TO CONSIDER hahahah XD haha ok na?

    kaya nga eh tagal na sa hospital. uuwi na si mew XD


    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:40 pm

    ayaw mo ng ehem scene? hospital bed? doctor barging in?! JOKE! haha

    lol okayyyy sorry :p hahaha yes that's okay na haha and yes

    Spoiler:
    uuwi na siya hahaha.. Smile

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:42 pm

    hahahaha bakit wala naman ako sa story bat mag kakaroon ng ganung scene? WAHAHAHAHA

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:43 pm

    ikaw yung doctor at x3 the fun kayo.. Smile sama mo pa si bf para x4 the fun.. what ya say?! haha

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:44 pm

    yoko kasama si bf.. haha seloshan effect ang mangyayari haha

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:47 pm

    oo baka si pchy sa kanya dumikit WAHAHAHAHAHAHA.... >.< BANG!

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:48 pm

    Neutral haha tama na OT na tayo haha

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:50 pm

    hahaha hindi din! part to ng sequel hahaha.. next thing i'll do after this is try to write the pchy-mario reunion movie lol..

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:50 pm

    GOOOO Kaya mo yan haha

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:52 pm

    ito muna! hehehehehe Very Happy hmmm btw u need a

    Spoiler:
    song? i mean we really need one? hahahaha @_@ i don't have pchy's skills lol..

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:53 pm

    expresswhatsinside wrote:ito muna! hehehehehe Very Happy hmmm btw u need a

    Spoiler:
    song? i mean we really need one? hahahaha @_@ i don't have pchy's skills lol..

    Spoiler:
    hahaha no we don't NEED TO MAKE A SONG. XD just choose from the songs they didn't use in TLOS haha

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 11:54 pm

    or i can make a poem Smile) lol... i meant lyrics lang naman tho haha not an entire song hahah just tell me the subject Very Happy

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 11:59 pm

    if you can make one go lang. XD pero i think lang ah. haha mas maganda ung song na nila? XD para sticking to the main story padin? haha ewan? XD or better yet wag nalang. since hindi naman nila maririnig Neutral haha

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 3rd 2010, 12:02 am

    lol parang sinabi mong walang kwenta ko gumawa...

    shy ... dbale...

    totoo naman ata yes hahaha saka nakakatamad.. wala ko sa tamang emotion magsulat. plus i stopped making poems long ago....

    may list tayo of songs for this, pili nalang dun! yes

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 3rd 2010, 12:03 am

    wahhhhhh i didn't say anything like that terrified

    terrified terrified terrified terrified


    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 3rd 2010, 12:05 am

    err no big deal hahaha my poems are nothing compared to pchy's works Very Happy he's the best! yes

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 3rd 2010, 12:09 am

    but but but but i didn't mean to offend you. shy

    i'm sorry if i offended youuuuuu.

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 3rd 2010, 12:11 am

    haha wala yun! i was joking naman about feeling bad LOL! hahahaha XD

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 3rd 2010, 12:14 am

    phew... kinabahan ako

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 3rd 2010, 12:15 am

    pfsh i'm not like other people hahahha *wink* *wink* hahahaha

    saka errr i'm not really a good poet hahaha Smile

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by doaoc07 on October 3rd 2010, 12:19 am

    haha oi shhh Razz walang ganyanan Razz

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by expresswhatsinside on October 3rd 2010, 12:20 am

    hahaha :p ot na tayo.. i'll add parts to the story tom haha Very Happy di ako inspired/in the mood LOL

    Sponsored content

    Re: Love of Siam 2: A Fan Made Sequel

    Post by Sponsored content Today at 4:23 am


      Current date/time is December 11th 2016, 4:23 am