A Filipino fans forum for the Thai artist, Witwisit Hirunwongkul


    Randomness 20

    Share

    Eustace
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2834
    Age : 23
    Location : 서울, 한국
    Registration date : 2009-01-08

    Re: Randomness 20

    Post by Eustace on October 2nd 2010, 9:09 pm

    doaoc07 wrote:hi steve Smile

    ollie!

    Eustace
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2834
    Age : 23
    Location : 서울, 한국
    Registration date : 2009-01-08

    Re: Randomness 20

    Post by Eustace on October 2nd 2010, 9:19 pm

    SUPER RANDOM POST... haha

    Spoiler:

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:05 pm

    Good evening! I'm back! hahahaha Came from a wake! -.- who's here???? hahaha

    hi steve!

    hi ollie! Smile

    Eustace
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2834
    Age : 23
    Location : 서울, 한국
    Registration date : 2009-01-08

    Re: Randomness 20

    Post by Eustace on October 2nd 2010, 10:08 pm

    expresswhatsinside wrote:Good evening! I'm back! hahahaha Came from a wake! -.- who's here???? hahaha

    hi steve!

    hi ollie! Smile

    hi mac!

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:09 pm

    hello hello! Smile nice to see you here again! hahahaha Very Happy

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:18 pm

    ollie's a snob LOL haha

    lol i just read your post you can't hang out tonight.. get well soon to your eye ollie Smile


    Last edited by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:22 pm; edited 1 time in total

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:21 pm

    doaoc07 wrote:hohoh i only found out that there are MV's for Radio and Sunshine! the MV for radio was sooo cute Laughing








    lol now mo lang nalaman ollie? hahaha yea cute ung radio.. makulit dun si non and pchy parang part two lang hahahah Smile

    and pchy was wearing his all time fave jacket hahaha i've seen that jacket 4-5x na at different events.. LOL

    sunshine naman fave din niya ung stripes na shirt na un.. it was in the movie, sa album cover ng radiodrome, sa sunshine mv and sa mv ng ost ng 4romances.. plus he wore it multiple times pa haha...

    sadly 2 palang ung band mvs nila.. 3 kung kasama yung sa 4 romances.. di ata uso mv sa knila sa thailand..

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Randomness 20

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 10:31 pm

    -waves- hi

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Randomness 20

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 10:31 pm

    stupid effing eye. Neutral

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:35 pm

    hahaha wag kasi mamboso ollie... ay wait, kuliti pala nakukuha dun hehehe :p joke lang.. rest well Very Happy at least you now reasons to wear shades indoors haahhaa

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Randomness 20

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 10:38 pm

    Neutral i hate wearing sunglasses though haha

    i'm sorta gonna be semi . adding stuff to the story. my sore eye is giving me some creativity. but not so much. just enough to finish fillers in the story. hahah

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:42 pm

    clap i've never had a chance to wear sunglasses shy... i'm blind without eye glasses eh and my parents won't allow me to wear contacts hahaha T_T

    yay then! goodluck Smile i'll add to it when my creativity starts working again LOL

    Eustace
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2834
    Age : 23
    Location : 서울, 한국
    Registration date : 2009-01-08

    Re: Randomness 20

    Post by Eustace on October 2nd 2010, 10:43 pm

    hi

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:43 pm

    hello again steve! Smile haha ang lonely ng thread.. haha btw i think malapit na to magexcede sa allowable pages hahaha @_@

    doaoc07
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 3956
    Age : 26
    Location : Philippines
    Registration date : 2010-09-13

    Re: Randomness 20

    Post by doaoc07 on October 2nd 2010, 10:45 pm

    @mack: haha wear sunglasses on top of your glasses Laughing

    @steve: yeah i think mack with a mac is correct haha errrr stevee how do you pronounce Aex? Eyks? or Ex? haha i hate silent letters Neutral thai language has a lot of those.

    expresswhatsinside
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 4653
    Age : 27
    Location :
    Registration date : 2010-09-19

    Re: Randomness 20

    Post by expresswhatsinside on October 2nd 2010, 10:48 pm

    @ollie, lol. i tried those when i was younger and it doesn't look good. haha

    @steve, mack with a mac? waaahhh? i'm lost!

    and yes thais have a lot of silent letters pero i've never heard of an x in their alphabet. pati z. so i'm guessing ae lang pronounciation? x's and z's are more on the chinese side and take note may chinese thai thingy pa @_@

    -------

    http://pchyphilippines.forumotion.net/viewtopic.forum?t=800

    Sponsored content

    Re: Randomness 20

    Post by Sponsored content Today at 12:46 am


      Current date/time is December 6th 2016, 12:46 am