A Filipino fans forum for the Thai artist, Witwisit Hirunwongkul


    the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Share

    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 17th 2009, 9:25 pm

    maine wrote:i just watched "the love of siam" again... and my feelings are still there, consistent... how come this movie is not-so-ordinary to me... hhhaaayyy... i feel lonely again... no matter what mew... i love you so so much... ^_^ blush



    u know what,, in afraid to watch it again,,

    nalu2ngkot lang ako xobra,,

    now that i know d ending,,

    haist,,

    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 17th 2009, 9:25 pm

    maine wrote:yes! becos TLOS will drown you with your emotions... hhhaaayyy...



    TRUE cute cute cute cute

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on May 17th 2009, 9:28 pm

    Jaisus wrote:
    maine wrote:yes! becos TLOS will drown you with your emotions... hhhaaayyy...



    TRUE cute cute cute cute

    Very!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 17th 2009, 9:34 pm

    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    maine wrote:yes! becos TLOS will drown you with your emotions... hhhaaayyy...



    TRUE cute cute cute cute

    Very!

    i wish i can change their future,,


    hahaha,

    maine
    Pchynatic
    Pchynatic

    Number of posts : 109
    Age : 28
    Location : manila
    Registration date : 2009-05-07

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by maine on May 19th 2009, 1:26 am

    i wish to have TLOS 2... pero... mew will be interested in a girl na... pero hndi nila kakalimutan ni tong yung pinagsamahan nila... i wish for mew's happiness... hhhaaayyy... part 2 part 2 part 2!!!

    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 19th 2009, 8:00 pm

    maine wrote:i wish to have TLOS 2... pero... mew will be interested in a girl na... pero hndi nila kakalimutan ni tong yung pinagsamahan nila... i wish for mew's happiness... hhhaaayyy... part 2 part 2 part 2!!!



    hmmm.. nice idea pero,,, masisira cguro ung some expectations ng ibang tao sa movie,,

    hahaha,,

    nice suggestion BTW.. ^_^

    maine
    Pchynatic
    Pchynatic

    Number of posts : 109
    Age : 28
    Location : manila
    Registration date : 2009-05-07

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by maine on May 19th 2009, 11:13 pm

    basta... i wish for the happiness of mew... hahaha... ^_^

    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 19th 2009, 11:27 pm

    maine wrote:basta... i wish for the happiness of mew... hahaha... ^_^



    SAME HERE..[/b] Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    xcid24
    Pchyholic
    Pchyholic

    Number of posts : 617
    Age : 28
    Location : Rizal
    Registration date : 2009-04-24

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by xcid24 on May 20th 2009, 7:03 am

    Jaisus wrote:
    maine wrote:i just watched "the love of siam" again... and my feelings are still there, consistent... how come this movie is not-so-ordinary to me... hhhaaayyy... i feel lonely again... no matter what mew... i love you so so much... ^_^ blush



    u know what,, in afraid to watch it again,,

    nalu2ngkot lang ako xobra,,

    now that i know d ending,,

    haist,,

    haha.. tama.. magkokonek tayo jan J.. haha

    shy

    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on May 21st 2009, 2:27 pm

    xcid24 wrote:
    Jaisus wrote:
    maine wrote:i just watched "the love of siam" again... and my feelings are still there, consistent... how come this movie is not-so-ordinary to me... hhhaaayyy... i feel lonely again... no matter what mew... i love you so so much... ^_^ blush



    u know what,, in afraid to watch it again,,

    nalu2ngkot lang ako xobra,,

    now that i know d ending,,

    haist,,

    haha.. tama.. magkokonek tayo jan J.. haha

    shy


    Haist,, shy

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on May 27th 2009, 8:33 am

    Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    marianner
    Certified Pchyholic
    Certified Pchyholic

    Number of posts : 982
    Age : 25
    Location : Las Piñas City, Philippines
    Registration date : 2009-04-07

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by marianner on May 27th 2009, 6:25 pm

    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on May 27th 2009, 7:49 pm

    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    pchy
    Pchyholic
    Pchyholic

    Number of posts : 538
    Age : 25
    Location : I reside in pchy's heart ♥
    Registration date : 2009-04-10

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by pchy on June 1st 2009, 9:53 am

    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 1st 2009, 10:13 am

    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on June 2nd 2009, 9:42 am

    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 2nd 2009, 9:43 am

    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on June 2nd 2009, 9:46 am

    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 2nd 2009, 9:48 am

    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on June 2nd 2009, 9:52 am

    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 2nd 2009, 9:58 am

    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    Di naman!

    Or maybe it's just because I've been listening to too much Coldplay! Haha!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on June 2nd 2009, 10:45 am

    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    Di naman!

    Or maybe it's just because I've been listening to too much Coldplay! Haha!


    haha.. cguro nga ate chan.. bounce bounce

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 2nd 2009, 10:48 am

    Spoiler:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    Di naman!

    Or maybe it's just because I've been listening to too much Coldplay! Haha!

    haha.. cguro nga ate chan.. bounce bounce

    Haha! Chris Martin and his words kasi!


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Jaisus
    Pchy's Lover
    Pchy's Lover

    Number of posts : 2228
    Age : 24
    Location : pasay city
    Registration date : 2009-05-05

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Jaisus on June 2nd 2009, 10:51 am

    chanrakter wrote:
    Spoiler:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    Di naman!

    Or maybe it's just because I've been listening to too much Coldplay! Haha!

    haha.. cguro nga ate chan.. bounce bounce

    Haha! Chris Martin and his words kasi!


    tlga?.. bounce bounce confused confused

    chanrakter
    Honorary Pchynatic
    Honorary Pchynatic

    Number of posts : 6540
    Age : 28
    Location : Somewhere over the rainbow!
    Registration date : 2009-03-23

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by chanrakter on June 2nd 2009, 10:53 am

    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Spoiler:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    Jaisus wrote:
    chanrakter wrote:
    pchy wrote:
    chanrakter wrote:
    marianner wrote:
    chanrakter wrote:Bump!!!!

    That makes it number 10!!!!

    And it was a blast watching it with my gal pals and introducing my friend Kans to it!

    Gosh! Squealathon kami when we saw Mario and Pitch! Hahaha!

    Squealathon for me everytime I saw Non! clap

    ....and me for Mario! Hahahaha!

    and for me, PITCH! cheers

    Halatang magkakasama kami, right?!


    hahaha. sakin si nine..^_^ lol!

    Alam niyo! In all fairness, ang gwapo ni Nine in uniform!


    yup lhat nman ata cila in TLOS.. i liked non when his hair is shorter..

    (just my opinion)


    Okay, Baliktad tayo! I dig his long, rather artsy hair!


    haha.. cguro nasa nature na nia tlaga ang mahaba ang buhok//

    haha.. guitarist eh.. hahaha.. HEAD BANG//

    Di naman!

    Or maybe it's just because I've been listening to too much Coldplay! Haha!

    haha.. cguro nga ate chan.. bounce bounce

    Haha! Chris Martin and his words kasi!


    tlga?.. bounce bounce confused confused

    Yeah! Coldplay is one of the few rock bands I like. And by few, I mean few.


    _________________
    หัวใจที่ไม่เคยเรียนรู้ที่จะรักนั้นอ่อนแอ

    A heart that has never learnt to love is weak
    --- Kop Koon Gan Lae Gan by Witwisit Hiranyawongkul




    Sponsored content

    Re: the I JUST WATCHED TLOS AGAIN thread

    Post by Sponsored content Today at 2:23 am


      Current date/time is December 8th 2016, 2:23 am